söndag 18 januari 2009

den här veckan har jag...


... försökt bada Kelso helt själv. Eller, försökt och försökt. Jag har badat henom. Hen var smutsig. Detta är resultatet.

... ätit födelsedags-sushi med Emmy. Varför kan du inte ha lov jämt?

... druckit varm choklad på café Tjärleken på Tjärhovsgatan. I love it. Udda femtiotalsmöbler och grammofonmusik.

... varit hemma med mig själv.

... gått på promenad med Stieg Larsson som bästa sällskap.

... konstaterat att en immig lins är en gullig lins (men sen ska den torka!)

... ätit årets första semla med söt-Ida.

... liftat med Schottis.

... fnittrat i sängen med filurer.

... varit hemma hos min älskade, finaste Daniel och haft det mysigare än på länge. High Fidelity är helt klart med på top fem bästa filmerna. Det är Daniels polaroid-skapelse och min hand. Creds till baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar