lördag 1 november 2008

bus eller godis? inte.

Gårdagen bjöd på halloweenfest, fast egentligen var det ju Emmy och henoms bandmates. Det hela var väldigt trevligt och upplyftande, men tyvärr visade det sig att jag var alldeles för trött (fastän jag hunnit med en tupplur mellan jobbet och festen) och vi åkte hem i den svinkalla natten aningen tidigt. Jag och Daniel var hippie och fransman. Kanske inte speciellt läskigt, men även skräckhögtiden (!?) måste också bjuda på lite love. De andra var desto mer läskiga.

Jag släpade med mig kameran med kitobjektiv och extern blixt också, för en gångs skull, vilket resulterade i lite roliga bilder. Härligt härligt. Det kommer garanterat hända igen! Kanske blir min D40 dedikerad partykamera när jag väl införskaffat min D90? One can only hope.


Baren. Älskar bardiskar man kan sitta i. Denna kan man sitta i. Det var mys.

Emmy och Stina var läskigast.

Jag var inte ensam hippie. Oumie. Lite färg i allt det där svarta.

Nytt försök att vara superläskiga. Jag tycker i alla fall att Emmy ser lagom mordisk ut :)

Peace, love, freedom!

Parisare and fellow photographer. Sötnöt.

Hippie och vampyr. Blandade drickor. Finfint.

2 kommentarer:

  1. Fransmän är det läskigaste som finns nästan! Hippies är i och för sig lite creepy de också (se även Charles Manson och hns hippie/mördarkult). Tanken på att man bara ska gå runt och le mot hela världen så kommer det att bli bra är ju skräckinjagande.

    SvaraRadera
  2. Det kanske inte blir helt bra, men åtminstone mer trivsamt :)

    SvaraRadera