fredag 21 november 2008

struktur!

Detta är bilder du kanske sett förut. Detta är bilder med några gemensamma nämnare som gör dem annorlunda de flesta andra av mina bilder. Dessa är uppbyggda av en Chinon 1000s, Auto-chinon 55/1,7 och film. It's as simple as that. Och jag tycker att de blir annorlunda. Det är strukturen. Strukturen! Ser du? Om man klickar på bilderna blir de i alla fall lite större och det blir kanske enklare att se vad jag menar. Annars bor de ju alltid på flickr.

Jag och Ida på en vårpromenad. Notera tussilagon i mitt knapphål om du kan.

Min syster i ett alldeles ovetande ögonblick.

Daniel på ett fik. Jag älskar att man riktigt ser hur filmen tar slut där till höger. Det är så äkta. Så definitivt.

På ensampromenad i Finland i somras.

Ett ögonblick som bara hände och aldrig kommer igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar