söndag 30 november 2008

samedi! saturday! lördag!

Igår var det lördag. Lördagar brukar vara bra. Det var denna också. Precis som det var meningen. Jag, Ida och Daniel skulle bara ta det lugnt och göra saker vi tycker om att göra: äta sushi, se på film och snacksa.

Transportsträcka.

Nya kameror måste undersökas.

Sushi sushi sushi.

Sushi är galet gott.

Ida.

Jag när vi ser på film.

Tomtenissen Daniel innan vi skulle ut och traska.

När vi kom hem igen mitt i natten anlände också mappa från kvällens festligheter. Pappa började baka bröd och mamma började sno ihop en pepparkaksdeg. Klockan tio över ett AM.

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder från en härlig dag! Ja måste bara säga att jag gillar bilden jag tog på dig (mest för att jag bara höftade lite) och att jag är lite tveksam till bilen på mig... Vad är det för min jag har liksom? ;) Well allt som allt en bra och trevlig dag/kväll/natt! :D

    --Ida

    SvaraRadera
  2. Heh, jag tycker att det där är en typisk Ida-min! Jag hoppas att du mådde bättre när du kom hem?

    SvaraRadera