onsdag 12 november 2008

kelso två år

En liten del av denna dag har inte varit komplett kodynga, nämligen min lilla Kelsokatt. Idag fyllde hen två år, vilket firades med pompa och ståt (nästan).

På eftermiddagen, när jag var hemma och vilade, låg hen med mig i soffan och var hur mysig som helst... men väldigt misstänksam mot kameran, som vanligt.

Självklart skulle hen också få en tårta. Två våffelhjärtan med leverpastej emellan och med grädde på toppen. Kanske skulle vi haft två ljus, men skulle inte det bli lite väl crowded på det lilla hjärtat?

Grädden var helt klart mest poppis! Jag hade till och med fixat fram en present som hen lekte med under hela middagen. En tunnel med massa titthål och hängande bollar i. Jag antar att hen gillade den?

2 kommentarer:

  1. heh, ja. fast jag tror fortfarande att hen är en kattunge... men det var ett tag sedan :P

    SvaraRadera