torsdag 8 oktober 2009

onsdag torsdag

Igår sprang jag runt mellan olika platser hela dagen och idag är det bara plugg plugg plugg. Jag tyckte bättre om igår. Fikade med Sanna som jag inte träffat på hur länge som helst. Det var väldigt, väldigt mysigt! Sedan en föreläsning som för en gångs skulle inte handlade om antiken. Äntligen kan vi gå vidare. Simmade med mamma och lyckades hitta en Paulo Coelho-bok för en femma. Och idag bara plugg, plugg, plugg minus ett litet ärende. Som konsekvens är jag stört sötsugen och känner mig spänd och stressad. Ägnar mer tid åt att räkna hur många sidor jag har kvar än att läsa dem. Tentan är om mindre än en månad och jag har otroligt mycket kvar. Skolan äger mig igen, yay. Nu ska jag dock packa ihop och åka hem till Daniel. Ser fram emot att träffa honom och the special thursday dinner som alltid serveras där: pannkakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar