fredag 9 oktober 2009

091009

Jag är så otroligt trött på min kurslitteratur att den tog upp säkert en kvarts diskussion vid middagsbordet. Kanske vore det okej om boken jag läser i nu var den enda tegelstenen av just den författaren, men icke sa nicke. Jag har en till som ligger och väntar. Förstår inte hur jag ska lyckas komma igenom allt innan tentan, och jag studerar på halvfart! Hur ska jag någonsin kunna plugga i ett högre tempo?

Förutom att jag försökt läsa så mycket som möjligt (halvt misslyckande) har jag idag hunnit med en promenad och inhandla lite förnödenheter (tjocka strumpbyxor och annat som hör årstiden till), träna och ta ett bad. Kanske hade jag hunnit plugga mer om jag inte somnat i badkaret... Dessutom köpte jag inget godis fastän jag var superduperhungrig och i stort behov av energi när jag var på promenad. Håller min superduperdetox (ifrån den grekiska superduperfetmaten) väldigt bra. Pluspoäng till mig! Sedan blev det fredagskväll och då kom sockret fram, men i oändligt mycket mer kontrollerade former. Helger är till för trevligheter. Förutom för mig. Jag ska fortsätta plugga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar