tisdag 6 oktober 2009

091006

Jag kom precis in. Cyklade och hämtade ut Mew-biljetter till mig och Sanna. Nu har jag ont i huvudet av det kalla vinddraget. Har återigen underskattat hösten. Detta är också tredje gänget biljetter jag lägger ner i min skrivbordslåda inför hösten. Porcupine Tree spelar om inte ens två veckor. Eftersom Steven Wilson sagt i intervjuer att första halvan av konserterna ska bestå av ungefär hela deras ny album, the Incident, måste jag verkligen lyssna lite mer på det just nu. Är inne i en period med stor variation (mer än vanligt i alla fall) och finner det trist att lyssna på samma album hela tiden, men samtidigt är deras musik typiskt sådan som man måste låta växa ett tag. Nytt Porcupine Tree. Nytt Tokio Hotel. Nytt Mew. Nytt Placebo. Nytt nytt nytt. I love it. Och mycket konserter. Love it love it love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar