onsdag 28 oktober 2009

091028 - längtan!

Plugga, äta, plugga, plugga, äta, plugga, sova, plugga, äta... Det är verkligen så veckorna före tenta ser ut. Roligare än så är det inte. Jag ser fram emot när det hela är över och jag kan få bli en social varelse igen. För att överleva och hålla mig i en så positiv stämning som möjligt tänker jag på bra saker. Fina saker. Här kommer alltså världshistoriens längsta bildinlägg. Saker jag tycker bra om och längtar efter, utan någon särskild prioriteringsordning. Tadaa!

Fika med världens finaste servis.

Konserter!

Paris!

Prideparaden! Den gör mig så glad!





Finland!

Och så längtar jag efter att Daniel ska klippa sig... Puss, älskling ;)

Jag längtar efter att körsbärsträden blommar i Kungsträdgården.

Hoppa studsmatta!




Västkusten och havet!

Vårens första utomhusfrukost!

Vänner som jag ser fram emot att få träffa...




(haha, notera Emmy att jag vill träffa dig hela TRE gånger ;)

Solnedgång i Tel Aviv!

Och sist men inte minst längtar jag verkligen efter julen!



2 kommentarer:

  1. Härliga längtningar! Kan vi inte ha garntomten som julkort!!!

    SvaraRadera
  2. Jo, mamma. Det kan vi säkert :P

    SvaraRadera