onsdag 23 september 2009

090923

Plugg, plugg, plugg. Det är a och o idag. Det enda jag hunnit med är ändå bara att renskriva anteckningar. Det blir så förbaskat mycket av dem och det kommer bli ett helvete att gå igenom allt inför tentan (och ännu värre om jag inte renskriver). Tänker jobba på tills jag har allt i datorn innan jag duschar och hoppar i säng. De närmsta dagarna kommer vara totalt fokuserade på plugg eftersom jag vill hinna få undan så mycket som möjligt innan vi åker på söndag. Dessutom är det lite annat smått och gott som ska fixas innan avfärd. Stress, stress. Ändå känns det helt okej, för jag jobbar aldrig mer än jag orkar och accepterar var gränsen går. Den får finnas där.

Bra saker som lättar lite just nu: nya supersnygga vinterskor, Jan Guillou-böcker, Julens Hjältar som jag hittade för en tia på myrorna, Porcupine Tree's nya "The Incident" och dubbelnougat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar