onsdag 9 september 2009

090909

Det är en dag då inget speciellt händer. Visserligen fick jag ett konstigt sms av mamma i morse där det bara stod "Borelia. Puss." Först trodde jag att T9-monstret varit framme igen tills jag insåg att hon skulle till vårdcentralen idag. Gick från random och roligt till mindre muntert på några få minuter.

Jag har i övrigt varit rätt duktig. Pluggat som jag ska (repeterar genom att renskriva anteckningar, tar sjukt lång tid!) och har till och med tränat. Är dock djupt insjunken i min nuvarande bok (A Place Called Freedom - Ken Follett) och det är svårt att inte rusa bort till soffan där den ligger och ropar på mig...

Kan fortfarande inte öppna munnen och äta ordentligt, men det verkar inte bli värre för tillfället. Blä. Men ändå, ska snart hem till Daniel. Då blir allt genast lite trevligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar