fredag 25 september 2009

nya vinterskor!!



Det är varje år två problem som ska lösas: vinterskor och vinterjacka. Förra året hade jag inte några skor, fick sno bäst jag kunde hemifrån. Det känns skönt att ha det fixat nu, bara de klarar av kylan. Köpte för säkerhets skulle iläggssulor. Vinterjacka är däremot nästa problem, eller snarare höstjacka. Jag har en tunn till sommaren och en tjock till vintern. Ingen av dem funkar något vidare till mellanläget. Jag tycker om att köpa kläder, men inte att leta efter något specifikt, för då hittar man det aldrig. Och så har jag inte fått min lön vilket känns lite oroväckande. Särskilt eftersom det om något betyder ingen ny jacka.

2 kommentarer:

  1. JISSES vilka snygga!!!

    SvaraRadera
  2. Jag misstänkte att jag skulle få pluspoäng från ditt håll ;) tack

    SvaraRadera