fredag 25 september 2009

090925

Utmattad. Så trött som jag var igår efter föreläsningen har jag antagligen inte varit sedan gymnasiet. Hade tänkt sätta mig på ett fik och plugga, men istället vinglade jag in på McDonald's och satt och stirrade rakt ut i en och en halv timma tills Daniel slutade. Hade sagt att jag skulle vänta på honom. Insåg ungefär samtidigt som vi skulle gå på bussen att jag hade varit väldigt mycket smartare om jag åkt hem, tagit en tupplur och blivit lite piggare. Då kanske jag åtminstone hade kunnat plugga lite på kvällen, vilket jag också planerat. Omdömet mår inte så bra när det vill gråta av trötthet.

Idag försöker jag kompensera, men det går inte så jättebra. Jag förbereder och tvättar inför resan, äter aprikoskräm och läser långsamt, långsamt. Berget av grejer jag behöver gjort innan vi åker sinkar mig lite. Men ändå, när jag tänker på att jag är i Grekland med massor av sol om bara två dagar känns det så värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar