tisdag 22 september 2009

natt och dag


När jag skulle somna igår kom Kelso och krafsade på dörren. Jag släppte in honom och fortsatte läsa. Fem minuter senare låg han på min rygg. När jag läst färdigt, släckte lampan och stoppade in bettskenan låg han kvar. Myskatt! Visserligen väckte han mig vid fyra och ville ut igen, men det är det alltid värt. Jag blir så glad när han kommer och sover i samma säng som mig.

Igår satt jag och pluggade tills ögonen gick i kors av trötthet (ungefär) och jag hade då tänkt komma igång bra och tidigt idag. Självklart fortsätter huvudvärken från igår kväll. Att vakna med huvudvärk är så obehagligt. Jag kommer säkert bli immun mot alvedon snart.

2 kommentarer:

  1. Ah! Jag förstår! Anledningen till att det inte gick att sudda var att kommentarsrutan är inlagd i en slags obskyr och fullständigt omodern HTML-konstruktion som kallas iframe (i princip att man stoppar in en annan websida i mitten på en vanlig). Varför de har gjort så övergår mitt förstånd, jag ser inte någon fördel med det, men det ledde hur som helst till en viss förvirring i webläsaren. Lyckligtvis kan man ju öppna bara denna ram (testa högerklick + visa endast denna ram eller så).

    SvaraRadera
  2. eh, okej, skrev svar till dina kommentarer i andra inlägget men jag kan tillägga här att jag aldrig haft problem att se/hitta kommentarrutan.

    SvaraRadera