torsdag 10 september 2009

rosettpyssel


Detta är vad jag suttit och knåpat på nu ikväll. Jag följde den här beskrivningen. Väldigt fin var den, och lätt. Det är en bra kombination tycker jag. Dock vet jag inte om jag är toppennöjd med resultatet men jag har för avsikt att träna! Och ursäkta för taskigt redigerad bild, men jag höll på att hoppa på datorn för att den var så seg. Var tvungen att ge mig.

Lyssnar på Mew. Det gör mig lite nostalgisk och påminner mig väldigt mycket om Sanna. Får lust att gå och se dem när de kommer till Sverige i höst, även fast jag bara kan ett album ungefär.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin tutorial! Jag har själv funderat på hur man gör såna där rosetter. En av mina korridorsgrannar lyssnar också på Mew förresten.

    SvaraRadera
  2. ja, jag älskar allt det tecknade och kombon tecknat+foto.

    SvaraRadera