torsdag 17 september 2009

090917






Inte mycket har hänt idag. Tog en promenad och försökte hålla mig så mycket i solen som det bara gick. Något säger mig att det antagligen är ett mirakel att tidningens baksida visar mörkorange och helsolar så här långt in i september. Man får passa på.

Läste något så roligt om kvinnosynen på 400-talet f Kr att jag var tvungen att ringa Emmy. Går nog inte att återberätta här i sin helhet, men poängen var att de hade en väldigt intressant förklaring till varför kvinnan borde giftas bort så tidigt. Anledningen var medicinsk, därav skratten. Långsökt.

I morgon bitti ska jag till tandläkaren och få min bettskena. Jag hoppas verkligen att den hjälper. Inte för att jag inte kan öppna munnen varje morgon, det har gått över, men nu gör det ont högt uppe i käken (nästan typ ungefär vid örat) när jag till exempel försöker pilla bort matrester i munnen med tungan. Ehm. Kommer inte på ett mindre äcklande exempel. Sorry.

Nu, duscha (fyfasiken så tråkigt!) och sen hem till Daniel. Byes.

1 kommentar:

  1. Jag skrattade så jag grät! Upplivande :) Ps. 3:00AM Serenades av Marit Bergman känns bra just nu av någon anledning. Lyssna!

    SvaraRadera