söndag 22 mars 2009

this is snapshot day

Det märks att det är söndag. Syrran dammsuger och lagar sin säng samtidigt. Jag ska ut och springa och sedan försöka smyga fram lite glass till Beck. Förmiddagen var lugn och skön med en liten promenix. Det såg ju ut att bli så fint väder, men så började det snöa istället.

Bästa sättet att använda sin ipod tycker jag.

Den här bilden (och den här) är enbart i sin existens förklaringar till varför man inte bör fota porträtt med vidvinkel :) Men lite roligt är det allt!

Alltså, billigt vidvinkel. Sjukt svårt att få något rakt. Optisk illusion. Me hates it.


Daniel fotade marken var tionde minut. Tydligen var strukturfotografi poppis idag.

Kolla vem vi träffade på! Dagens bonus!

Och ja, vi var ju i stan igår och trängde oss in i folkhavet på megastore. Det ska ju stänga (vid Sergel) och rear för fullt. Gissa hur mycket folk som helt plötsligt är intresserade av att köpa CD-skivor när man sänker priset med 30%? 15 minuters kassakö. Och jag och Daniel. Hittade denna skapelse och fick lov att passa på fastän jag absolut inte har råd (speciellt inte efter lyxshopping mitt i veckan). Den har trots allt hängt på min önskelista i säkert två år. Opeth - Blackwater Park.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar