söndag 15 mars 2009

söndag, bilder

Det är skillnad mellan helg och vardag, även fast jag är sjukskriven/arbetslös och inte gör något mer intressant än att gå hemma och plocka dagarna i ända. Det är skönt att vara ensam och bara lyda under mig själv och mina behov på vardagarna, och det är mysigt med familjens sällskap på helgerna. Det känns lite sorgligt såhär på söndagen. Dock är ju imorn inte vilken dag som helst, utan måndag med avslutning på fotokursen. Det ska bli kul att kolla på allas printar och se vilken sorts bilder de valt ut.

Jag kom på idag att eftersom albumet är färdigt måste jag komma på ett nytt projekt att pilla med för att få dagarna att gå. Annars kommer livet kännas lite mer åt helvete rätt så snart. Fasiken. Vad ska jag göra? Jag har inga idéer alls. Resten av söndagen tänker jag i alla fall spendera med högen papper jag fick av den nya psykologen (jag måste fylla i hur många papper som helst om hur jag mår och sover och äter och sånt), Beck och en promenix.

Bilder jag kom på inte hade redigerats. Togs en dag, jag minns inte vilken, för inte så länge sedan, när jag och Daniel tog en promenad i den smältande snön. Nu har det hunnit komma ny som ska smältas bort. However, bilder:

Någon som har en aning om vad detta är för spår? Det är ju varken katt eller hund och jag funderar på vilket litet djur det är som kan springa omkring i skogarna här...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar