fredag 13 mars 2009

projekt:fotoalbum IV - färdich!

Äntligen, äntligen, äntligen är de cirka 1000 bilderna insatta i fyra proppfulla pärmar med hjälp av nästan åtta limstift och en kolasåsflaska. Och hundratals timmar av klipp och klistra. Det känns skönt att kunna städa undan allt material (för inte orkar jag plocka fram och bort det nästan varje dag) för gott och äntligen få rummet i ordninggjort. Vad hela grejen har kostat vill jag egentligen inte tänka på, men... Kanske sju hundralappar totalt. Det kan jag gå med på för något som kommer vara helt ovärderligt i framtiden. Redan nu är det kul att ha det färdiga resultatet. Jag älskar att titta i album!

Och jag älskar printade bilder! In fact ska jag gå iväg nu och hämta upp ett par förstoringar jag har beställt till den avslutande kvällen med fotokursen på måndag. Plus en liten överraskning till farmor. Även fast hon oftast vägrar och blir skitförbannad när man plockar upp en kamera så vet jag att hon verkligen uppskattar när bilderna blir bra och hon får ett exemplar. Vi ska förbi där imorn, så då får hon den här i ett litet kuvert. Syrran tryckte på knappen och pappa berättade roliga historier för att få till bilden. Well done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar