onsdag 18 mars 2009

jag älskar skogen!

Jag blir på så otroligt mycket bättre humör när jag vaknar upp till solsken. Tack världen för det! Jag kom precis in från en skogspromenad. Det var helt underbart, om än halkigt, blött och lerigt. Gummistövlar fullproppade med raggsockor löser det på nolltid. Varje gång jag går på skogsstigar inser jag hur mycket hemma jag känner mig där. När jag var liten lekte vi jämt i skogen. Det finns ett sånt otroligt lugn där. Idag hittade jag dessutom en liten höjd mitt i skogen med fin utsikt som blir ett perfekt fikaställe en annan minst lika solig dag.

Nu ska jag laga en stor kopp te att njuta av innan jag ger mig iväg igen. Jag ska till polisen för att fixa nytt pass och leg (det kommer kosta en förmögenhet!!) och sedan bege mig ut till världens ände för att spendera tid med Daniel.

Ho ho, hi hi, ha ha! Jag och Daniel för ungefär ett år sedan. Men jag är snällare i verkligheten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar