tisdag 17 mars 2009

lundi







Igår var det måndag. Det var en lite stressig dag, samtidigt som den involverade en hel del dötid. Jag träffade syrran i hamnen innan jag drog in till stan. Hen var på ett strålande humör, vilket passade utmärkt eftersom det fina vädret sa tack och good byes efter lunch. Vi promenerade runt och kikade, fotade och handlade lite småprylar. Eller, hen shoppade upp halva apoteket och jag tittade på. Hittade en burk vitaminpiller för vegetarianer som jag antagligen hade köpt på stört om jag vore rik. Ska istället göra upp en plan för framtiden. Jag är fullständigt medveten om att kosttillskott inte kan ersätta riktig, bra och varierad mat, men jag vill inte ta några risker. För mig är det inte bara att åka ner till läkarn och ta ett blodprov i fall att något eventuellt gått på tok. Det ska inte gå på tok för jag kan inte med att hamna i blodprovs-situationen. Alltså låter det trevligt med ett litet piller istället.

Total kollaps på bussen in till stan där jag mötte Daniel, åt middag, och drog oss mot vasastan. Det var det avslutande kurstillfället och (nästan) alla hade med sig printade bilder att visa upp. Dessutom fikades det en hel del. Det var väldigt kul. Alltså, bilder är det bästa som finns. En del av de andra hade ett tema på sina bilder och jag ångrade nästan att jag inte körde bara Israel, rakt av. Sedan kom jag på att enda sättet för mig att finansiera skiten var att sälja bilderna vidare till mappa, så det blev några med högre affektionsvärde, så att säga. However. Printa dina bilder! Det är så mycket coolare än att se dem genom en skärm.

Dagens rapport från toss till verkligheten lyder som så att jag mår fruktansvärt och passar på att skrika rakt ut då ingen är hemma. Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar