måndag 9 november 2009

091109

Pappa lurade mig! I flera veckor har han tjatat på att jag ska följa med honom och jympa på friskis&svettis. Jag råkade ge efter och lova någon gång när jag var svag i skallen innan tentan, och så fick jag igårkväll veta att det skulle serveras ett intensivpass. Eftersom det var planerat till idag var det för sent att backa ur, men... Jag är en liten tjej! Inte fasiken har jag på några intensivpass att göra?

"Intensivpass? Jag brukar träna medium." Syrran.
"Intensiv?" Tjejen i kassan när jag betalade.
"Haha." Mamma.

Huu.

Det gick dock rätt bra. Visserligen sa musklerna goodbyes och stängde av efter halva styrke-delen, men det kunde jag ju bara räkna med. Styrka är inte riktigt min styrka. När det var slut kände jag mig nästan spyfärdig, men bara nästan, och det hade nog mest att göra med att det var ett lunchpass och att jag inte har förmågan att äta frukost. Kände mig pigg efteråt och vi gick och åt sushi. Mums! Inhandlade sedan material till fler rosetter. Här ska det pysslas!

Efter att vi hade käkat råkade det bli så att pappa provade skidhjälmar. Hur gullig på en skala? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar