söndag 31 maj 2009

förkyld x2

Det senaste dygnet har jag suttit ute i världens ände med Daniel. Det har varit helt okej, trots min hela och hans halva förkylning. Det gjorde sovsituationen (båda vill ligga med näsorna i vädret i en 105 cm bred säng) intressant, men annars hade vi bara mysigt med marängsviss och Mythbusters. Idag har jag läst i High Fidelity, dammsugit en bil, slötittat en ohälsosam mängd skit-TV, jobbat på mitt CV (hatar det) och sagt grattis till Daniels syster, Ellinor. Grattis grattis!

Snart ska jag tillbaka hem. Förhoppningsvis ska jag vara relativt botad till imorgon (vad jag ska bli botad från vet jag inte, men bättre vill jag må i alla fall!) då det verkar som om det är sista dagen på ett tag som det är sånt här superväder. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, men något utomhus måste det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar