onsdag 19 juni 2013

jag förstår inte hur dessa dagar går till:

Inte vakna av alarmet på flera minuter och kröp upp till katten och gjorde en kopp te eftersom kaffe är så äckligt och jag drack det igår så jag orkade inte och satt vid datorn och vaknade till vid alla nyhetsflöden och piggnade till och föll tillbaka i tröttheten så ställde klocka på en halvtimma och somnade i soffan och vaknar en timma senare och då måste jag ju äta lunch för klockan var så mycket och laga lunch tar tid så när jag har ätit färdigt min mat till Doctor Who går jag till duschen och var efter det färdig att börja med dagens pyssel och klockan är redan sex och ett andetag senare åtta och jag som behövde handla idag drog raskt skiten ur kattlådan och sprang fram och tillbaka till affären och kan väl hemma rosta mackor så det går att låtsas som om jag ätit två måltider idag och innan klockan blir midnatt kanske jag hinner skriva liiite till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar