onsdag 3 april 2013

Tänker,

jag kom upp den tiden jag tänkt mig. Gick en promenad inom en timma efter det. Började plugga direkt efter att jag ätit frukost. Skulle bara ta en tupplur. Två timmar senare vaknade jag, besviken på mig själv (det var ju till och med kräldjursmardrömmar i den där sömnen!). Jag och en timer som går att starta om med ett enda knapptryck är ett katastrofalt partnerskap. Te och kakor med Doctor Who, men fortfarande för besviken för att återuppta pluggandet. Tre timmar senare lockar samtliga flaskor öl i kylskåpet och jag har endast processat youtube-videor sen dess. Det började så bra, jag försökte verkligen. Gör jag mitt bästa för att plugga till tentan i den mest tråkiga kursen någonsin? Besviken, skamsen, ledsen, uppgiven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar