måndag 8 juni 2009

val och konsert

Det var lite coolt att få rösta igår. Äntligen!! Hela familjen röstade tillsammans. Syrran var yngst i vårt valdistrikt och stod längst ner i röstlängden. Dessutom tjuvkikade hon när jag la ner mitt lilla kort i mitt lilla kuvert. Usch och fy ;) Sedan åt vi sushi och firade. Eller egentligen hade det hunnit bli så pass sent hemma hos morfar att jag hade blivit galen om vi skulle hem och börja fippla med någon gammal fiskbit. Men det kändes som om vi firade.

Nu lyssnar jag på P3 och har precis bokat Placebo-biljetter. Härligt, härligt, härligt! Deras nya album verkar i och för sig inte vara så bra. Det konstaterar de fåordiga recensioner jag fått tag på och jag själv när jag lyssnar på det som finns tillgängligt på spotify. Jag hoppas på gamla godingar alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar