fredag 12 juni 2009

does it matter if you're black or white



Någon gång förra veckan hade jag och syrran en eftermiddag. "Vad ska vi göra?" undrar hon. Gissa vad jag svarar. Och hon går med på det. Yay! Vi hade roligt och spexade och sånt. Därför blev det också få bilder där hon inte ser ut som... eh... ja. Med flit alltså, men det var inte riktigt såna bilder jag var ute efter.

Till bild nummer ett finns det en svartvit version, och jag kan inte riktigt bestämma mig vilken jag gillar bäst. Jag har valt att ladda upp den i färg på flickr och så, så jag antar att jag valt den, men samtidigt vill jag inte välja alls. Jag hade tänkt lägga upp den svartvita här för jämförelse, men blogspot är väldigt dåliga på den här punkten. Vilket format jag än väljer på bilden förminskar de den automatiskt när jag laddar upp den så att den ser fånigt liten ut brevid de andra (som kommer från flickr, och då är det inga problem med storlek minsann!). Grr.

Idag ska jag till arbetsförmedlingen. Jag försöker hålla mig positiv, men jag känner mig otroligt skeptisk inför deras förmåga som miracle worker, det vill säga att få någon att vilja anställa mig på mina villkor (deltid, ingen stress etc.) Efter ska jag panikköpa en ny bikini och sedan träffa Ems och titta på världens gulligaste anime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar