onsdag 10 juni 2009

ny skepparmössa!

Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen! Jag gillar det. Jag jobbar hårt, betalar skatt, blir sjukskriven och ett halvår senare får jag lite pengar från staten. Det känns som en fin present fastän jag egentligen jobbat ihop allt själv.

Ikväll puttrade jag och pappa båten från ena sidan ön (kommunen) till den andra. Ungefär. Det tog nästan två timmar och det var dåligt väder. Jag såg knappt något alls genom diset och över bommen (jag är så kort!). Dock hade vi med oss världens godaste bullar (jag skämtar inte!) och lite cider (hann inte koka te) och hade det mysigt. Jag blev väldigt nostalgisk av båtlukten och vattnet. Känner mig rätt säker på att jag vill hänga med ut en sväng i sommar... om den kommer, vill säga.

Annars har jag idag...
1. Gråtit in public
2. Köpt för mycket godis
3. Haft träningsvärk
4. Cyklat med en blöt cykelsadel
5. Hyperventilerat med flit

2 kommentarer:

  1. jag vet inte om allt på den där listan låter bra. men jag antar att träningsvärken innebär att du sprungit igen, great!

    SvaraRadera
  2. inte sprungit men tränat på annat vis, och det var verkligen great. var helt galen efter två veckor av stillasittande! :P

    SvaraRadera