lördag 13 juni 2009

13 juni 2009


Jag har äntligen hittat luckan i min ekonomi som jag behöver för att beställa hem en ny bunt bilder till mitt album! Av allt jag gjort när jag varit hemma utan något att göra så har albumet varit det absolut roligaste. Bilder och album är det bästa jag vet. Att bläddra och minnas. Jag har redan valt ut cirka 300 stycken. En del från gamla tider från andra fotografer, typ Daniel, men det mesta är från våren. Ska bli skönt med något att göra ett tag. Det kan verkligen hjälpa mig att styra upp lite.

Idag ska vi fira Mirres födelsedag med "hela släkten" vilket mest är vänner och bekanta. Ska bli trevligt men det är ju lite halvtrist med vädret. Ändå är det bättre än igår. Jag såg ut som en dränkt katt när jag ramlade in på arbetsförmedlingen. Min kontakt där var f ö väldigt bra och vi kom fram till hur vi ska gå till väga (möte med massa människor). Dessutom berömde hen mig jättemycket för att jag orkat ta kontakt och för att jag klarat mig själv och så, etc etc. Det kändes skönt att höra, men samtidigt vet jag att jag inte har klarat det själv. Det har funnits så otroligt många som hjälpt till och stöttat. Inte minst då mina fina hyresvärdar som låter mig bo gratis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar