fredag 3 april 2009

vitchoklad och polkaglass


Det är ett mirakel! Jag gick in till syrran lite tidigare för att se om internetuppkopplingen krånglade för henom också, och insåg att hen hade gått och lagt sig och det var kolsvart där inne. Klockan var inte ens halv tolv, en fredagkväll. Detta har inte hänt sedan jag vet inte när. Hur coolt som helst! Då kanske man kan få med en syrris till frukostbordet imorgon. Myspys!

Dagen tillbringades iförd officiell vårklädsel på stan med Ems. Vi åt glass i solen och promenerade fram och tillbaka på söder, så som man borde göra mest hela tiden. Jag invigde mina fina converse från Tel-Aviv, men det var bara på slutet som det eventuella skoskavet uppenbarades. Och hela kvällen har jag bara myst med familjen. Vi har spelat spel och lyssnat lite på musik tillsammans, och imorn är det bara trevliga saker som händer :)

Nu, godnatt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar