onsdag 8 april 2009

roadtrip

Imorgon i "svinottan" packar nästan hela familjen in sig i bilen för att fara till några vänners landställe i Halland. Syrran och Daniel har annat för sig, så det är princip jag, en massa medelålders typer och deras son som är något år yngre. Och katten den helsvarta katten Aramis. Ibland slår det mig hur otroligt tråkig jag måste verka för folk i min ålder. Jag vet ingen annan som frivilligt åker över halva landet och sätter sig i en sommarstuga med sina föräldrar och deras kompisar en långhelg. Jag ser fram emot det. Stället är helt fantastiskt vackert och det ska bli skönt att komma bort ett tag.

Så här såg det ut när vi var där i somras. Jag hoppas på lite bättre väder den här gången, men smhi har väl valt att vara generösa till helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar