tisdag 28 april 2009

28april09

Imorgon hoppar jag tidigt upp i tandläkarstolen för att borra lite grann i en visdomstand. En dålig start på dagen? Kanske. Antagligen blir det en väldigt bra start på dagen eftersom när den är slut kan jag känna mig otroligt lättad. Och drogad. Allt ligger i pre- och posttandläkar-perspektiv i mitt huvud. Jag vill kolla upp lite pointers inför Valborg, men det känns omöjligt innan tanden är lagad och det molnet bortblåst. Det är en Berlinmur som måste rivas innan jag kan se över på andra sidan. Tack och lov är jag ändå inte livrädd nu, som jag faktiskt var innan jag skulle dit på undersökning. Det är bara en molande medvetenhet i magen.

I väntan har jag den senaste veckan haft det rätt bra. Jag har...

...köpt en majblomma. Första gången på länge som de är riktigt snygga och den passar riktigt fint där på min jeansjacka, även fast jag redan stuckit mig på den många gånger.

... solat och ätit pizza med bl a den här filuren i Vasaparken, Vitabergsparken och Tanto.

... åkt tunnelbana med älsklings-Daniel.

... lyssnat och dansat på pappas konsert.

... hyllat våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar