söndag 1 februari 2009

superstörigsöndag

Jag har ett antal problem såhär på morgonkvisten:

Det mest tryckande är att min älskade lilla Chinon inte vill samarbeta med att dra tillbaka filmen. Alltså, det gick hur fint som helst tills det inte gjorde det längre och nu sitter filmen där, halvt tillbakarullad. Plus att eftersom jag är så korkad öppnade jag självklart kameran för att se om det färdigt eller inte, så nu har jag antagligen förstört en eller två filmrutor med ljus. Helvetes jävla skit!! Vilka bilder är borta? Någon av de få från Israel eller Finland (hemska tanke!)? Eller bilderna jag tagit på Kelso eller mig och pappa? The suspense is killing me! Plus att jag självklart måste komma på ett sätt att rulla tillbaka filmen utan att förstöra allt. Lämnar antagligen in den någonstans. Var är någonstans? Jag har ingen aning.

Nästa problem som egentligen inte är ett problem är att det börjar bli rätt irriterande med folk som bjuder på klockor som jag hade tänkt få hem till mig. Jag menar, låt dem vara, jag är inte gjord av pengar! Plus att när jag väl hittar en supercool (förhoppningsvis) med hyfsat buy now-pris vill puckot frakta den med den lyxigaste budfirman i världen så att frakten skulle bli flera hundra spänn. I don't think so! Grr. Jag är irriterad. Tur att jag ska träffa Daniel snart och sätta i mig lite kalorier. Då kanske det känns lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar