onsdag 26 oktober 2011

nedräkning: 5 dagar kvar.



Jag kan räkna upp alla de saker jag flyttar ifrån, men det känns roligare att tänka på allt det jag flyttar till; exempelvis att kunna sova varje natt eftersom min man (sambo!) ligger bredvid mig varje natt och gör mig trygg, i en större säng än min, i en lägenhet med ljuslila köksluckor och röd sovalkov där vi får äta våfflor varje dag. Oh heavens! Och det kommer vara fyra gånger så många bokhyllor som jag har på mitt rum, vilket innebär att alla mina böcker och lite till kommer få plats. Målet är ju att ha en hel vägg helt täckt av bokhyllor. Jag kan inte tänka mig något mer hemtrevligt. Jag hoppas att träden utanför köksfönstret har lite löv kvar då, så det finns aningen höst att titta på vid frukostbordet. L ä n g t a r.

And on a completely different subject, hur coola är inte mina kängor?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar