lördag 15 oktober 2011

dagens tre bra saker: fre 14 okt

1. Nya ELLE kom. Den prenumerationen förlängs nog. Slog upp den direkt efter en lång diskussion vid middagsbordet om definitionen av feminism (hur kan man INTE vara feminist?!!?!?!?!??!?) vilket gav mig en hög ironiska kommentarer. I can take it. Jag pluggar genus så jag vågar öppna en modetidning utan att oroa mig över ökad press på utseende eller att sex håller på att försvinna (enligt brittiska septembernumret, eftersom killar nöjer sig med porr nuförtiden och det är ju killar som definierar sexet - eller hur?). I'm only in it for the clothes. Och Jessika Gedins boktips.

2. Kelso var kelig. Jag fick säkert en hel halvtimmas keltid. Win! Bästa pluggsällskapet. Dock var jag för slut för att hålla ögonen öppna, så det blev inte tillräckligt läst. Jag undrar hur länge mottot "det löser sig" håller? Absolut terminen ut!

3. Sushi till middag. Glass och färsk ananas till efterrätt. Dessutom vinner jag över båda päronen i Wordfeud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar