söndag 2 oktober 2011

coffeebreak.

I think it's a 6737
Mikey var i Stockholm över helgen. Vi drog en maratonfika på fredagseftermiddagen och uppdaterade våra dokusåpaliv för varandra. Hans innehöll mest drama och mitt sjukt goda nyheter. Jag har varit sjuk i veckan och inte varit duktig på att plugga av den anledningen, men nu kan jag inte koncentrera mig för det enda som far genom huvudet är antingen saker som behöver göras innan jag flyttar eller lovey-dovey bilder av hur mysigt jag och Richard kommer ha det som sambos. 1 000 000 vuxenpoäng - check! Därför borde jag verkligen sluta fika med folk. Jag måste gräva ner mig i ett hål och läsa om genushistoria, vilket kan vara det mest intressanta ämnet någonsin. Och apropå det, ekonomihistoria eller religionshistoria i vår? Jag kan inte bestämma mig. Jag vill bara fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar