torsdag 10 december 2009

några killingar och en katt

Om jag kunde slita mig från bokhelvetet skulle jag ju kanske kunna få något gjort också. Järnspikar! Jag älskar att fastna i böcker, men kanske inte såhär grovt. Jag gör ju knappt något annat these days och det är minst lika irriterande som... ja, den där grejen med att uppskatta boken.

Ikväll är det jag och Daniel som går på Dramaten och ser Killinggänget. Ser fram emot det, men hoppas verkligen att jag hinner stoppa ner tårna i ett varmt bad innan dess. Det ser inte så ljust ut, särskilt som mamma lämnade en lapp på köksbordet åt mig imorse. "Kelso har mask, kan du ge honom piller?" Någon som minns hur det gick sist? Jag tycket synd om kissen, men väntar tills jag har backup (alltså någon som brottar ner honom åt mig) innan jag försöker trycka i honom något piller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar