fredag 18 december 2009

Fredag

När jag snoozat med två olika väckarklockor i ungefär en timma bestämde jag mig för att det var fredag och dags för en välbehövlig sovmorgon. Kanske lite sent påtänkt, men jag gjorde ett moget övervägande (i zombie-tillstånd) att jag var alldeles för trött för att det skulle vara rimligt att gå upp.

I skrivande stund har jag faktiskt hunnit plugga lite grann, vilket är stora framsteg med tanke på hur mycket jag o-pluggat den här veckan. Om jag överhuvudtaget ska få lite riktig ledighet (där man inte går och tänker "jag borde plugga..." hela tiden) i jul måste jag sätta fart. Är bara så trött på hela grejen. Det ska bli skönt med två månaders jobb efter nyår. Inte lika skönt med de tidiga mornarna, men ändå. Det blir ju bara tre dagar i veckan. Perfekt för mig och min småkänsliga hjärna.

Solen skiner ut över snön. Det är fantastiskt fint och jag bara måste komma ut på en promenad med kameran innan solen går ner! Sedan... idéhistoria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar