fredag 4 december 2009

091204

Frosten och glittret försvann för snabbt. Två dagar. Förhoppningsvis återkommer det (lagom) till jul. Det har varit så fint i kombination med fullmånen, och jag känner mig inte alls lika upplagd för en lång period av grått blötväder.

De har börjat känna igen mig på ett av de caféer jag nästan dagligen besöker för att plugga. Det är trevligt. Det gör det trevligare av de två ställena ännu trevligare.

Ikväll ska jag och Mirre gå på bio. Det var länge sedan vi gjorde något sånt tillsammans och det ska bli jättemysigt. Ser fram emot att påbörja en avslappnande helg inspärrad i en sal med enda uppgift att titta på en skärm. That should do the trick.

2 kommentarer:

  1. Vilka caféer är det du besöker?

    SvaraRadera
  2. Först går jag till Mölnviks enda café (Sasta tror jag det heter) och när jag blir rastlös promenerar jag till Grisslinge och slår mig ner på Delselius. Det första har träbänkar och det andra röda kuddar och en öppen spis............................................

    SvaraRadera