fredag 25 december 2009

natten mellan julafton och juldagen


Klockan är ju alldeles för mycket för att jag ska tillåtas vara vaken. Varför blir det så att fastän jag är ledig sover jag lika mycket som om det vore vardag? Jag vill inte att dygnsrytmen ska skena iväg och går alltid upp på förmiddagen (skulle kunna sova hur länge som helst annars) och kan inte den där konsten att gå och lägga sig. Blä. Nu gör det i alla fall ont i kroppen, jag kommer sova runt sju timmar och jag kommer inte hinna träna imorn. Men det har varit en jättemysig julafton och jag fick superbra presenter. Bl a en hel del kläder till Åre så jag kan hålla rumpan varm, en specialväckarklocka så jag ska vakna bättre (now there's a lost cause... men värt ett försök), te och världens bästa album.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar