måndag 31 augusti 2009

festhelg

I både fredags och lördags firades min stundade födelsedag med pompa och ståt. Det var väldigt, väldigt, väldigt trevligt. Alla var så fina och kul var det hela tiden. Många var tvungna att dra tidigt på fredagskvällen, men jag, Fine och hennes Gustav (eller vad han nu kallas för stunden) satt ute i tältet under kulörta lyktor, lyssnade på regnet och drack te. Det var hur mysigt som helst, särskilt eftersom Fine tillbringat större delen av året i Berlin och det därför var väldigt länge sedan vi sågs.

På lördagen fick jag nästan ryggskott av allt matlagande, men den helvegetariska menyn (min seger över mapa) blev en stor succé! Det finns till och med mindre rester kvar än jag hoppats... Vi ungdomar satt och spelade spel större delen av kvällen. Galenpanna (måste det ju vara?) i en mer inofficiell form var min favorit. Jag blev både Hitler och Roger Pontare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar