söndag 9 augusti 2009

hemkomst i 180, nästan

Hej, jag lever. Men bara knappt. Eller, när vi väl krypit ur sängen igår förmiddag efter den sedvanliga tuppluren efter det tortyrliknande uppvaknandet på färjan gick allt i ett. Inte orka laga mat, åka runt halva ön och köpa hämtmat efter allas olika preferenser, äta och sedan åka iväg och vara barnvakt. Och så var jag förkyld. Toppen. Sushin var visserligen god, och barnen söta, men nu känner jag mig lite som en kraschlandning. Och så känns det skit att inte orka kasta sig ut i det fina vädret med buller och bång eftersom ontet i halsen håller mig tillbaka. Dock ligger det åtta illgröna kuvert bredvid mig med färska framkallade bilder. Halleluja! Finns det något bättre än pappersbilder?

Äh, nu ska jag försöka sociala mig genom telefonen istället. AFK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar