söndag 23 augusti 2009

redigera bilder = längtan

Alltså, seriöst. Vad är det här? Söndag? Skola om två dagar? Imorgon ska jag jaga kurslitteratur och på tisdag ska jag sitta bänkad. Hur ska det gå? Det hela börjar kännas väldigt läskigt och ändå är det inte jag som sitter i Linköping utan att känna en kotte. Jag ska bara springa ut och in ur en föreläsningssal för att sedan fångas upp av min alldeles egna säng. Ändå kan jag inte låta bli att vilja spola tillbaka tiden några veckor till i början av Augusti. Att jag inte hade mer vett att uppskatta Finland när jag var där (men är det inte alltid så?). Vi hade så sjukt kul!


2 kommentarer:

  1. snygga och kul bilder! jag började precis undra hur det var med skolbiten, det ska nog bli bra ser du! ska du gå på välkomstdagen på onsdagen? jag och jenny (i jenny och johanna) tänkte dra dit, du får gärna haka om du inte har någon föreläsning :)

    SvaraRadera
  2. jag hade nog inte tänkt gå men nu låter det helt plötsligt mycket mer intressant... ;)

    SvaraRadera