onsdag 31 mars 2010

2010-03-31

Jag saknar min nya dator! Jag har inte redigerat bilder på nästan två veckor, och därför också blivit otroligt oinspirerad till att bygga upp ett lager av bilder tills när den kommer hem. Alltså har jag inte fotat något heller. Det är så tråkigt. Jag har dessutom varit så slarvig de sista dagarna och inte haft någon självdisciplin vad gäller dygnsrytm och såna saker. Har nästan bara gjort det jag velat. Jag vet vad jag borde göra, till och med innan folk i omgivningen börjar tjata, men det är svårt att komma igång. "Det svåraste jobbet är det som ännu inte är påbörjat." Well, nu har jag i alla fall börjat kolla igenom platsbanken och lagt till några punkter i mitt CV. Än är det inte kris, och med tanke på att jag antagligen inte kommer få något jag söker (cyniker) kan det väl inte vara så stressigt? Alla jobb jag någonsin haft är genom kontakter eller lottning, så det ska bli intressant att se hur många nej det kommer krävas. Den statistiken tänker jag ha stenkoll på. Nej. Nu träna. Mycket roligare och så mår jag så gott efteråt. Hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar