lördag 3 april 2010

2010-04-03

Jag höll tummarna när jag gick och la mig aningen för sent igår kväll. Näsan hade börjat kännas lite orolig och jag vill verkligen, verkligen, verkligen inte dras med en förkylning just nu! Men inte hjälpte det. Jag halvsov hela förmiddagen på rygg (obekvämt) med endast en näsborre att andas genom. Munnen var blockerad av bettskena och den andra näsborren av... otrevligheter. Nu är jag riktigt förkyld men det struntar jag i. Det har varit planerat att vi skulle gå ut ikväll, nästan tio personer, och det kommer bli så kul! Så kul! Jag tänker låtsas som om jag mår prima. Lite alkohol tar bara död på bakterierna, right? Jag tar smällen när den kommer.

PS. Fick världens finaste ljusrosa kaffepress att använda som tekanna av mina föräldrar i påskpresent. Ska inviga den nu. Jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar