fredag 26 mars 2010

2010-03-26

Jag fixar med mitt pick och pack för ikväll då jag ska deltaga i en scoutaktivitet för första gången på väldigt länge. Så går det när man väntar länge och väl på att det roligaste och mest knasiga (näst efter ett läger) dyker upp. Det kan ta sitt lilla tag. Eller så är det bara jag som har haft för mycket lim i arslet. Jag ska jobba några timmar på eftermiddagen nu innan och sedan bege mig. Ser verkligen fram emot att träffa en massa människor som jag inte sett på hur länge som helst. Ibland vill jag verkligen inget hellre än att hoppa fem år tillbaka i tiden, in i en röd och lila-målad stuga bakom en syrenbuske fullproppad med små soffor, madrasser, kuddar och underbara människor. Elin, Ida, Niclas, Schottis, Albin, Garbo, Carro, David, Simon och Sören.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar