tisdag 30 mars 2010

2010-03-29

Har lyssnat massor på Red Hot Chili Peppers idag, och mest på Stadium Arcadium. Tycker att den är aningen underskattad ändå. Där finns flera godbitar! Synd är, förutom att John Frusciante hoppat av igen, att jag inte fick reda på att Opeth hade spelning förrän förra veckan och det är ju självklart slutsålt. Visserligen hade jag säkert sett väldigt liten och bortkommen ut där, men jag behöver variation. Jag behöver musik i alla former! Några få undantag. Och gärna i liveformat. Jag får nöja mig med biljetter till Blue Man Group i höst, vilket bör vara variation i sin renaste form.

3 kommentarer:

  1. Tydligen flera som inte fått reda på att Opeth spelar. Hur mycket reklam har de skickat ut egentligen?

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, några till var det allt. Jag har inte sett någon reklam, men jag misstänker att deras "riktiga" fans har stenkoll och att de är några stycken :)

    SvaraRadera
  3. De kommer till Sweden Rock i juni. :>

    SvaraRadera