söndag 28 mars 2010

temahelg: lek med sömn

Fredag: Vaken i skogen hela natten (mental fredag fortfarande). Somna 05.30 och vakna 09.00. Lördag: Kompletterande tupplur mellan 11.30 och 15.00. Ut och dansa och ha roligt hela kvällen och natten tills klockan skulle ställas fram. Sömn mellan 05.00 och 12.00. Söndag: Huvudvärk och shopping. Jag börjar känna mig rätt trött. Allt var dock helt klart värt de trötta fläckarna emellanåt. Jag har haft så mycket roligt att jag genast vill göra allt om igen! Och för första gången någonsin känner jag mig frestad att skaffa ett facebook-konto. Hur annars ska bilderna få den spridning de så väl förtjänar?!

2 kommentarer:

  1. aww. jag vill ha bilder! Meisgreece på facebook! :D / Ida

    SvaraRadera
  2. Jag vet... men jag tror inte det! Är inte tillräckligt övertygad ändå ;)

    SvaraRadera