söndag 28 juli 2013

post västkusten.

Far och dotter skuttar ut i vattnet på order av mor. Fotocred går till henne och pixligheten till instagram, woo!
Det är skönt att åka på samma gamla resa med samma gamla päron och veta exakt vad en har att förvänta sig. Lite tjafs och massor av mys! Det känns tryggt. Två nätter i Ugglarp (justfuckinggoogleit) och två i Mellerud. Nu är jag äntligen hemma igen. Jag längtar hem ganska på en gång när jag åker bort, var jag än åker, därför blir jag aldrig en jet set-människa. Det och tusen andra anledningar. Det var också ganska skönt att vara nedkopplad några dagar, bortsett från en sporadisk relation till twitter. Jag missade den där überviktiga födseln och förstod att vi nog lämnat EM utan att behöva uppleva hysterin kring det. Det blir mer av samma vara i den snara framtiden när jag huseras på Gotland/Österlen. Längtar/fasar. Mysigheten/hemlängtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar