måndag 1 juli 2013

bilderblogg: inflyttning edition.

För ungefär en månad sedan flyttade två av mina bästa vänner till vår sida av stan. Så jävla mycket jippie yay för det! Det tar nu bara 20 minuter mellan våra dörrar, eller som en också kan se det, till närmsta vänliga balkong. Lägenheten är för snygg för att ett mänskligt öga ska klara av det. Därför fotade jag med flit inte sovrummet för att inte förstöra någon. Jag får dåndimpen på det. Mest sängen. De köpte en ny säng. Den är enorm och prickig. Mest enorm. I mitt hem är vi förvisso i Hob-storlek men att dela på en 120 cm-säng har sina mindre trevliga stunder, exempelvis mitt i sommaren. Anyhows. Så fort soffan har anlänt och internetkablarna tryckts genom väggen (any day now!) kommer detta troligen bli gängets hang out place of choice. Jippie yay för Emmy och Simon!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar